090404

Nu kör vi! Eller jag kör i alla fall. Ensam kör jag. Helt ensam! Under min 22 timmar långa resa som nu väntar tänker jag oavbrutet att sjunga "Aaaaall byyyyy my self" och enbart den raden tänker jag sjunga, för det är den enda jag kan i hela låten. Högt och falskt ska jag sjunga, så att mina medresenärer på flygplanet blir sura och skäller ut mig, för om de skäller på mig pratar de med mig och då kanske jag känner mig mindre ensam.

Jag har inte den blekaste aning om vilka internettillgångar jag kommer att ha, men om jag har några är det här ni hittar mig. Vi hörs i framtiden då.

(Jag är livrädd.)

Kommentarer
Postat av: Köttätaren

Bättre sent än aldrig. Nu är jag inne och läser din blogg. Bra va? Hoppas att du hade stödstrumpor på dig när du flög. Jag har ett par som du kan få låna i framtiden. Skit fula är dom men jag har hört att det är bra att ha.

2009-05-05 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0