En vecka och en dag avklarat!

Jag har bott hemma hos Brittan i helgen. Inte direkt för att jag är ute efter hans sällskap, vi har inte spenderat mycket mer tid tillsammans än vid måltiderna och utflykterna. Nej, mer hans h-mom's. Hon är supergullig trots att hon inte kan någon engelska. Hon har en son, en dotter och en man, alla väldigt välkomnande och trevliga. Dottern visade oss ett köpcentrum i Barra i fredags och igår tod mannen med oss ut på en biltur runt centrum och bort till sugar hillparken.

Vi har varit lediga från skolan sen i torsdags, men imorgon är det dags igen, vilket betyder att jag borde plugga... Det är mycket man borde.

Idag har jag legat på stranden och jäst. Fick lite hybrid när jag såg att en bikinilinje började tonas fram vilket självklart resulterade i att jag brände mig lite här och var. Så jag gick upp till lägenheten och åt lunch/middag och spenderade lite kvalitétstid med min h-mom. Dvs. titta på tv tillsammans, eftersom vi inte förstår varandra så är det nästan det enda vi kan göra tillsammans; titta på tv och med jämna mellanrum utropa bem (som betyder bra och uttalas ben), skratta eller sucka. Jag avslutade nyss ett samtal med min mamma och bror och nu längtar jag hem.

That's that. Jag ska försöka lägga in lite bilder i veckan, men hoppas inte på för mycket eftersom uppkopplingen här inte är den bästa... Até amanhã!

Kommentarer
Postat av: Köttätaren

Du skriver att "Det är mycket man borde". hm, jag har hört ett annat uttryck att det finns BARA en sak som du måste i livet. Det är att dö en dag allt annat är inget måste.

2009-05-05 @ 10:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0