Jag är helt eeeensaaaam!!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Linn Linn Linn. FAN att jag missade dig. Tänkte inte att du åkte redan nu :( Hur är det? Varmt, svettigt och eländigt?? :)

2009-04-07 @ 13:35:06
URL: http://holmenkollen.blogg.se/
Postat av: Steffe

Massa pussar från Steffe.

2009-04-07 @ 14:01:45
Postat av: Ma

Skriv om portugisiskan!



Puss

2009-04-07 @ 14:03:48
Postat av: Linn

Matilda: Det är supervarmt, men regnar lite då och då. Jag har dock tillgång till internet så vi kan höras i alla fall. Vi får styra något när jag kommer hem! Glöm inte bort mig!! ;)



Steffo: Massa pussar tillbaka. Hoppas att ni är likbleka igen när jag kommer hem. För en gångs skulle vill jag vara brunare än du!



Ma: Eu estou indo a minha primeira lição hoje, eu dir-lhe-ei quando eu recebo de volta home. Ame-o!

2009-04-07 @ 14:46:19
Postat av: Köttätaren

Kommer du ihåg din söta stora vovve som du fick av mig som vi gav bort till ett bättre hem för att du ratade honom. Ja han har det bra nu men han saknar dig har jag hört. Jag saknar dig också...

2009-05-05 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0