Lägesrapport:

Det här helt fantastiskt väder idag. 29 grader och strålande sol, inte ett enda moln över Copacabana. Det suger!

Otacksamma, bortskämda skitunge, tänker ni. Bajsa i byxan säger jag. Jag är förkyld! Det är ingen liten förkylning heller. Tack vare min pappas gener så blir jag sällan sjuk, dock när jag väl blir sjuk förvandlas jag till ett vrak.

Så istället för att ligga nere på stranden så sitter jag i soffan och tittar på brasilianska såpor. Jag knarkar frukt, juice och choklad. Inte för att chokladen hjälper, men hey, cut me some slack, jag är sjuk!

Det är synd om mig! Kom hit och ge mig en krya-på-dig-kram?


Kommentarer
Postat av: Ma

Krya-på-dig-kram

2009-04-28 @ 12:06:17
Postat av: Anonym

åh hoppas att du mår bättre1

vilken sööööt tax

kram

2009-04-28 @ 21:12:38
Postat av: Köttätaren

Räddaren för din del när du är förkyld är astmamedicinen.

2009-05-05 @ 11:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0