Meddelanden

Mamma: Min h-mom gör inte frukost-på-sängen till mig på helgerna...
Sabina: Det här är skaldjurens land. Jag äter räkor varje vecka!
Lillebror: Du är språkbegåvad! Kan du inte lära dig portugisiska och sen översätta var folk säger i en snäcka i mitt öra. Så slipper jag lära mig mer.
M: Det finns en tv i mitt rum som ljudet inte fungerar på (det är i och för sig en svart bild också, men det är irrelevant). En tv är ju teknik, inte sant? Och ljudet fungerar inte. Perfekt! Vill du komma hit och fixa den, eller något...?
Pappa: Man kan bränna ihjäl kackerlackor! Jag testade idag... Eller jag såg någon testa det på youtube... Eller jag hittade bara på det där. Det finns många kackerlackor här!
Antonia: Kenny sen?
Malin: Hoppas att du är likblek när du kommer hem!

Och just det... Jag saknar er jättemycket.


Kommentarer
Postat av: Ma

Du får säga till H-mom vad du har för vanor så hon förstår hur hon ska vinna ditt hjärta!

Puss

2009-04-29 @ 10:00:22
Postat av: Sabina

Det är bra att du äter upp mina förfäder och deras avkommor. Då blir jag ensam och unik som räka!

2009-04-29 @ 11:00:43
Postat av: Köttätaren

Spray som dödar kackerlackor är det bästa, de dör på en gång. Men då får man inte tänka på miljön.

2009-05-05 @ 11:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0