Min h-mom (eller hoe-mom som Sabina kallar henne)

Min h-mom är kort och har en hund. Tydligen är hon också volontärarbetare, men jag har bara sett henne gå till jobbet en gång. Vilket får mig att undra om hon kanske är en maffiaboss som tvingar andra göra grovgörat åt henne. För där hon bor är det inte gratis kan jag lova... Annars ligger hon bara i soffan och tittar på TV, dygnet runt!

Hon har en tjock tax som hon förmodligen aldrig har klippt klorna på. De är nästan lika långa som taxens svans (okej, det där var kanske en gnutta överdrivet, men bara en gnutta). Han/hon (jag är osäker på vilket) blir galen varje gång jag kommer hem, men eftersom han/hon luktar så äckligt så gullar jag bara med honom/henne innan jag ska duscha.

Jag tror att hon har en karl. En tjock sådan. För en natt när jag skulle gå upp på toa låg han där, utbredd och halvnaken i hennes säng. Så om hon inte smög ner på gatan när jag gått och lagt mig och raggade upp någon random man som hon sen drog med upp i lägenheten så tycker jag att antagandet att han är hennes man (läs: pojkvän eftersom hennes finger inte är prytt av en ring) inte verkar så orealistisk.

Summering: hon har en liten lägenhet. Hon har en tjock hund och en tjock man. Hon själv är lite småfet också, men inte anmärkningsvärt.

Jag ska försöka ta en bild av henne i veckan, i smyg. Så får ni se hur hon ser ut. Och kanske hunden också om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: ma

Det låter riktigt spännande!

2009-04-14 @ 13:39:09
Postat av: tina

Hej lilla hjärtat!

Så skoj att läsa om hur du har det. Vi hade det toppen med ma , tor o leo i Thailand också typ varmt

Wilma som inte alls är tjock utan bara lagom! blev så glad när vi kom hem igen. Här är det iallafall lite vår. Lisa har påsklov o här hemma o anni är tillbaka i London. var rädd om dig o många kramar t

2009-04-16 @ 11:07:45
Postat av: Linn

Fast inte lika roligt som om jag hade varit med. Visst?!!



Åh Tina, jag saknar dig! När jag kommer hem ska vi dricka skumpa i solen. Lova! Du, jag, mamma och Anni.



Och jag ska gulla med Wilma. Mycket!



Massa kramar.

2009-04-17 @ 05:25:04
URL: http://travelinn.blogg.se/
Postat av: Köttätaren

Numera kallas jag för maffiaboss. Fråga din pappa om du inte redan vet varför

2009-05-05 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0