Söndagmorgon

I fredags kom äntligen solen fram, för första gången på två veckor är det molnfritt. Så nu kanske jag äntligen kan få lite färg... Jag har spenderat dagarna på stranden och på jakt efter en fungerande kamera. I fredags kväll lämnade min h-mom mig för Gud-vet-vad. Så jag tog hit Monet  och vi drack vin, åt någon konstig brassesemla (som inte ens kan mäta sig med en semla, men den var god i alla fall) och pratade portugisiska. Hon sov kvar och på morgonen åkte vi till Ipanema och la oss i solen.


På kvällen var det meningen att jag skulle inviga Rios nattliv, men tydligen så är min kära vän en riktig foppatoffel, så efter ett bråk på telefon med sin pojkvän åkte hon till honom istället. Jag blev återigen lämnad åt min ensamhet. Kvällens tidsfördriv fick bli film. Dirty Dancing. Nu kan jag konstatera att man inte får se en enda gång när de har sex, det finns bara pre- och postsexscener. Det är trist.

Nu har jag precis vaknat och väntar på att en svensk kille ska ringa, så att vi kan bestämma vad vi ska göra. Skaffa bränna eller bli frälsta hos Jesus.

Tchau!


Kommentarer
Postat av: Köttätaren

Tänk att vi vill så olika saker. Jag vill ha regn för då är jag mindre allergisk.

2009-05-05 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0