Uppdatering

Spenderade de flesta kvällarna hemma hos Stenen förra veckan. Det sades att vi skulle se på film, men slutade alltid med att någon blev sugen på vin och någon annan på mat. Så varje kväll slutade med lottdragning om vilka två som skulle få gå och handla. Jag slapp delta med motiveringen att jag inte hittade... Vita lögner är ok när man är lat.


En dag träffade jag min svenska vän och hans flickvän. Vi åkte till Ipanema och hängde galet med mina vänner innan vi gick till en restaurant nära mitt hus och åt pizza. För cirka 60 kr fick man äta och dricka hur mycket man ville. Jag åt 7 pizzabitar! Vilket jag senare på kvällen fick höra var mesig, då personen i fråga själv hade ett rekord på 24(!) pizzabitar. Fetknopp!

För första gången i mitt liv testade jag chokladpizza som tydligen är hippt här. Pizza med choklad och t.ex. frukt. Det var gudomligt!


Jag har också försökt mig på en armschvepare på en funk-klubb. Inte jättepoppis.


Introducerade Brittan för stranden i fredags. Pojken hade varit i Rio i tre veckor och inte besökt stranden en enda gång. Nolla!


I söndags bestämde sig min kropp för att straffa mig. Varför vet jag inte, men straffad blev jag, så in i norden. Så jag beslöt mig för att gå och lägga mig tidigt. Klockan elva släckte jag lampan. Klockan halv tolv satte min h-mom och hennes livskärlek igång att gå igenom alla(!) sina ringsignaler. Klockan ett var de båda eniga om att de skulle ha Rihannas "take a bow" som ringsignal när de ringer varandra. Jag har varit förkyld sedan dess...


Kommentarer
Postat av: Räkish

Ta med dig receptet på chokladpizzan hem o baka lite åt räkan.

2009-04-30 @ 21:18:10
Postat av: Köttätaren

Kan knappt vänta på att du ska laga pizza med choklad till mig när du kommer hem. MUMS!

2009-05-05 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0