Regndag (igen)

Jag har en vardag har. Kom och tanka pa det igar, jag aker inte hem fran en semester pa torsdag, jag aker hem fran en vardag. Jag har rutiner, vanner och ett liv. Jag stoter pa folk pa gatan, jag halsar pa folk pa stranden. Jag har en vardag har.

Det ska bli sorgligt att aka hem, lamna allt och alla. Samtidigt kan jag knappt barga mig. Hemma vantar min familj, mina vanner, proper vegetarisk mat, svensktalande manniskor och den dar tryggheten som jag bara kan kanna nar jag ar hemma.

Sen ar jag mycket val medveten om att jag kommer langta bort nagat helt enormt efter en vecka, men det ar da. Nu ar nu och nu langtar jag hem.

Idag ar det 19 grader och jag fryser. Jag svar att jag ser min branna liksom smuts rinna av min kropp nar jag duschar, sa nu har jag slutat duscha. Pa sin hojd tvattar jag handerna, men da utan tval.

Nu ska jag svara pa mail sen ska jag ga till Leblon. Tchau!

Kommentarer
Postat av: tina

välkommen hem!!!

kramar

2009-06-01 @ 20:14:07
Postat av: Köttätaren

Borta bäst hemma okej! Det regnar här med... så det blir knappt någon skillnad när du kommer hem.

2009-06-02 @ 09:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0