Alo

Annu en gang finner jag mig sjalv pa ett internetcafe. Jag har flytt lagenheten for dagen eftersom sonen har borjat ragga galet pa mig. Blaogd som jag ar trodde jag bara att han var snall mot mig eftersom jag inte hade haft det sa kul i min forra vardfamilj, sen fragade han om han fick pussa mig och da blev det jobbigt. Jag spelade dum och latsades som om jag helt plotsligt tappat ALL portugisiska som jag lart mig dessa tva manader och sedan dess har jag gomt mig.

De tackade av mig pa jobbet i torsdags med efterratt till mellanmalet. Det bjods pa en gelatinbomb med socker. Jag kan saga som sa: det var inte vegetarisk gelatin. Eftersom de hade gjort det for min skulle kandes det oartigt att tacka nej, sa jag at snallt min mugg som var dubbelt sa stor som alla andras. Om jag har haft ont i magen i tva dagar nu? Jo.

Har umgatts en del med Prussiluskan och Brittan2. Prussiluskan lamnar Rio imorgon, sa henne sag jag for sista gangen igar, men Brittan2 ar kvar. Ska hinna traffa Larran och Bananen innan jag aker hem ocksa.

Nagot som ar segt ar att solen slutade skina dagen innan jag slutade jobbet, jag har alltsa inte besokt stranden pa en vecka och min "branna" borjar rinna av mig. Jag var nog brunare nar jag kom hem fran indonesien... Fan!

Nu ska jag bege mig ut pa Rios gator igen och strosa. Kanske kopa fler skor och tvingas betala overvikt, eller noja mig med en glass. Om vadret fortsatter pa detta vis hor jag troligen av mig igen. Stay tuned!



Tina: Jag har tagit bilder pa barnen, men har inget internet hemma sa jag kan inte lagga upp bilderna, du far se nar jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Köttätaren

SUCK!! Tyvärr är det allt för många killar som inte vet hur man flirtar eller uppvaktar en tjej.

2009-05-31 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0