Eu não estou eu

Jag har varit har i tva manader nu och om jag ska vara arlig sa har jag inte varit riktigt mig sjalv dessa tva manader. Visst ar det svart att visa alla sina sidor pa tva manader, men det har ar annorlunda.


Nar min plan lyfte fran arlanda i borjan av april sa lamnade jag inte bara min svenska trygghet bakom mig, jag lamnade en del av mig sjalv. Jag ar inte en annan person har, men jag ar inte heller mig sjalv fullt ut. Fyra exempel:


Jag pratar inte konstant och apropa ingenting alls.

Jag bar inte orhangen.

Jag rapar inte!

Jag drar inga sexskamt.


Jag ar blond, jag har blaa ogon och jag ar oskuldsfull lik en av Guds anglar. Forstar ni nu vad jag menar med att jag lamnade en bit av mig sjalv kvar i Sverige?


Kommentarer
Postat av: Köttätaren

Hm... Jag undrar om du har förändrats? Jag tror det... och jag ser fram emot att få se på vilket sätt.

2009-05-31 @ 10:59:22
Postat av: Lisa

Jag saknar dig limpan! men jag stör mig, vem är köttätaren!?? haha

snart ses vi!!! pusspusspuss

2009-05-31 @ 15:04:53
Postat av: Morbror Jens

Spännande att följa din blogg. Du har verkligen haft en omväxlande upplevelse. Tufft, du klarar dig verkligen bra,

All lycka på hemresan

Morbror Jens

2009-05-31 @ 19:20:05
Postat av: Annika & Alex

Kom hem snart så ska du snart se att du blir dig själv igen!

Lite god choklad är vad du behöver!

2009-06-01 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0