Här

Min kära Köttätare gick banan här idag och kommenterade varje inlägg, så nu tänkte jag svara henne så gott jag kan i ett tio-punkters-inlägg istället för att ta mig igenom alla inlägg.


  1. Nej, jag hade inte stödstrumpor på mig när jag flög. Jag äger inga stödstrumpor.

  2. Jag ångrar inte att jag slog vad med dig. Jag känner dig, hade jag slagit vad med dig hade du vunnit av ren envishet.

  3. Nej, kött är inte gott.

  4. Vad gör du när du kommit till tåget då? Jo, åker och jobbar! Jag jobbar bara tre dagar i veckan, om du undrar.

  5. Är inte jag värd ett samtal till Brasilien? Eller förresten, svara inte på den frågan.

  6. Jag tror jag vet varför, Maffiabossen.

  7. Hunden är vattenrädd, jag "spillde" mitt glas med vatten på henne och hon skrek som om jag hade satt eld på henne.

  8. Vadå upptagen? Gud är aldrig för upptagen för mig. Och läser han det här är det rätt åt honom!

  9. Hur mycket får du av pappa för att skriva att han är klok?

  10. Vi ska äta så mycket chokladpizza att du tillslut spricker!


Plus: Jag saknar dig också!


Kommentarer
Postat av: Köttätaren

WOW! Jag blir rörd… Ett helt inlägg tillägnad bara mig. TACK! Du är som vanligt väldigt gullig mot mig. Det känns i hjärtat att du gillar mig och jag kan bara säga dito min älsklingsLinn. Kommentarer: Andra punkten: ”Jag ångrar inte att jag slog vad med dig” … hm, hur tänkte du nu? Punkt 4: Jag älskar mitt jobb. Punkt 5: Okej jag svarar inte… Gällande hunden: Hur skulle du känna om någon hällde kallt vatten på dig? Kanske varmare vatten för hunden, eller? Gällande din pappa: Fråga mig istället vad jag INTE får… Jag slipper skäll. Sista punkten: Jag undrar om det smakar lika gott som chokladcroissant. Jag tänker på dig varje gång jag ser en chokladcroissant som jag älskar. Sist men inte minst, du är saknad. Carpe Diem du kära du!

2009-05-06 @ 21:52:04
Postat av: Köttätaren

WOW! Jag blir rörd… Ett helt inlägg tillägnad bara mig. TACK! Du är som vanligt väldigt gullig mot mig. Det känns i hjärtat att du gillar mig och jag kan bara säga dito min älsklingsLinn. Kommentarer: Andra punkten: ”Jag ångrar inte att jag slog vad med dig” … hm, hur tänkte du nu? Punkt 4: Jag älskar mitt jobb. Punkt 5: Okej jag svarar inte… Gällande hunden: Hur skulle du känna om någon hällde iskallt vatten på dig? Kanske varmare vatten för hunden, eller? Gällande din pappa: Fråga mig istället vad jag INTE får… Jag slipper skäll. Sista punkten: Jag undrar om det smakar lika gott som chokladcroissant. Jag tänker på dig varje gång jag ser en chokladcroissant som jag älskar. Sist men inte minst, du är saknad. Carpe Diem du kära du!

2009-05-06 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0