Tankar

Kom och tänka på min förlorade kamera idag. Sörjde lite. Funderade på att fälla en tår i dens ära när jag kom och tänka på några saker...


  1. Min kamera är på svenska!

  2. Min kamera kräver en specialladdare. Brassekameror laddas inte, man byter bara batterier i dem. "Gameboybatterier" som jag kallade dem när jag var liten.

  3. Min kamera kräver en specialsladd för att lägga in bilderna, det jack som usb-sladden stoppas in i är mindre än på vanliga kameror.

Tji fick tjyvarna! Tji får de som köper min superba kamera, de kan inte använda den. Om de inte råkar prata svenska och veta att teknikmagasinet säljer allt som krävs... Om så är fallet; må de brinna i helvetet!


Kommentarer
Postat av: Köttätaren

Bonjour Mademoiselle! J'ai été à Nice. Il a été merveilleux. Jag brukar minnas saker eller personer som jag har förlorat med glädje. Ingenting varar ju för evigt enligt buddhismen som du kanske redan vet. Snart är du hemma... tu me manques!

2009-05-25 @ 15:38:34
Postat av: Morbror

Linn! Jättekul att följa din blogg. Trist med rån och kamera. Men du lär dig massor om dig själv och världen. Jag tycker att du är stentuff som ger dig in i detta. Take care, var förutseende

Morbror Jens

2009-05-25 @ 17:35:44
Postat av: Torre

Ja må kräken brinna för evigt!! Oj vad du har upplevt mycket under din tid i brasseland. En del som det naturligtvis hade varit bättre att slippa...men det finns en sliten klyscha som ändå kanske innehåller ett mått av klokhet...det som inte dödar dig, det gör dig starkare. Det känns som en oändligt lång tid sedan du åkte trots att det bara är typ 8 veckor. Förstår att du kommer att sakna juicebaren därför tränar jag sedan en tid på att göra goda smoothies tills du gör Stockholm till en bättre plats. Vår favvo är jordgubb, banan...den du!!! Kom snart. Torre

2009-05-25 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0