Ytlig lägesrapport + fakta

En mygga gick banan på mig för några nätter sen och eftersom jag har tappat all självdisciplin den senaste veckan så har jag kliat upp alla bett. Tji fick jag, nu ser det ur som om jag har vattkoppor.


Min mamma hade vattkoppor när hon var i 20årsåldern. Hon mådde jättedåligt har hon berättat och åkte ensam tunnelbana till sjukhuset. Eller buss kanske det var... Det är inget bra att få vattkoppor när man är gammal.


Så nu vet ni lite om min lägesrapport utseendemässigt, för er som inte känner min mamma SÅ väl så vet ni också lite om hennes ungdom och för er som är efterblivna när det kommer till sjukdomar vet ni när man inte ska få vattkoppor.


Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Kishaa

Nattuggla som jag ? :)

2009-05-19 @ 03:03:52
URL: http://keriiksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Näe, det var verkligen inte kul att vara 20 och få vattkoppor. Överallt var dom små fulingarna.. usch!

Dessutom hade jag opererat bort blindtarmen två veckor innan. Men det är preskriberat nu!

2009-05-19 @ 09:33:49
Postat av: carnivores

Jag har hört att om man är ren så slipper man myggor. Mitt tips är att du ska duscha.

2009-05-24 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0