(Ah) nar ni tar saker i egna hander

Vi befinner oss i sluttampen av var resa, imorgon aker vi hem och da kommer en och en halv manad att vara gagna.

Vi var har igar, pa internetcafet, och jag bad Axel blogga eftersom jag var upptagen med att panikjaga lagenhet i Halmstad (utan framgang om det roar nagon att fa leva med den vetskapen), Axel svarade med att stirra pa skarmen i nagra minuter och sedan saga "Det har ar inte min grej, jag ar ingen bloggare". Sa nu tar jag saken i egna hander.

Vi kom till Bangkok i sondags och sedan dess har vi shoppat. Jag overdriver inte nar jag gissar pa att vara vaskor har gatt upp tio kilo i vikt (var!). Klader, skor, smycken, skivor, dataprogram, mobil och Gud-vet-vad.
Pappa och Kanjana var med forsta dagen, men akte sedan upp i bergen for att titta pa kvinnor med sjuttioelva ringar runt halsen och rida elefant.
Vi har ocksa varit pa nattmarknad och tittat pa bio.

I mandags at vi pa en restaurant dar maten kom pa ett rullande band, sa fick man plocka av det man ville ha och lagga det i grytan man hade framfor sig. Det var kul!
I sondags at vi i en food court och jag fick sjukt stark mat som fick min mun att borja brinna. Det var mindre kul.

Nu ska vi bege oss tillbaka till lagenheten och lamna grejerna innan jag ska ga pa manikyr och pedikyr. Ska man leva sa ska man leva gott!

Vi hors imorgon.
Trott i benen.


PS. Jag kollade precis SMHI och kan tryggt konstatera att ett stabilt moln kommer att glida in over Stockholm och ar formodat att stanna i en till tva veckor framat. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0