I wish I was I PUNKrocker with flowers in my hair

Vilka aventyr vi varit med om idag da!

Morgonen borjade med att min mobil la av for sjuttioattonde gangen denna resa (om ni tappar hakan nu, sa vanta bara, det kommer mera...), resultatet av denna mobilforlust ar formodligen vad som utloste handelserna for denna dag eftersom det var vad som fick oss att bli sena. I alla fall. Jag, Axel och Pappa tog mopparna over till vastsidan for att bada. Det borjar med att vi(jag) lyckas valja en vag som var som hamtad ur ett terrangspeedwayrace. Upp och ner, hit och dit, fram och tillbaka for vi tills vi insag att det formodligen inte var modan lont att resa pa detta satt bara for att bada, sa vi vande om. Val framme vid en trevlig strand kom Pappa pa att han var hungrig sa han gick for att kopa mat och kom tillbaka med en uppskrapad storta(som nu ar bandagerad) och en ostmacka. Inte nog med det. Pa vag tillbaka till ostsidan och hotellet far jag och Axel punka och tvingas hanga pa en verkstad vid vagen X antal minuter...

Sa ni kanske forstar oss nu nar vi ska knalla de fyra meterna ner till stranden och dricka ol?!.

Pinka punk.
Linn, med nymalade, turkosa, naglar.

Kommentarer
Postat av: Elli

shit vad ni har det jobbigt!

2010-07-07 @ 15:16:06
Postat av: Annika

Hej!

Hoppas ni har det bra! Ser så ut!

Linn, vi skulle behöva Leos mailadress. Kan du maila över den till mig eller Louisa när du ser dettta?

Tack, och glöm inte solkräm i solen! :-)

2010-07-08 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0