JAG KOM IN I HALMSTAD!!!

Cirka fyra timmar efter att jag publicerade forra inlagget lag jag pa golvet i badrummet och kastade upp en pizza, bokstavligen (jag at en margarita till lunch).
Fyra uppkastningar senare varkte kroppen av utmattning och uttorkning eftersom jag inte ens fick behalla vatten. Efter det lag jag inne och ojade mig i ett och ett halvt dygn.

Idag mar jag bra. Vi anlande till Hua Hin for nagra timmar sen. Efter att alla pa baten fatt ga fram i foren for att den skulle kunna backa, bussen varit forsenad och vi tvingats sitta pa en restaurant tjugo minuter fran stan.

Vi bor pa ett litet pittoreskt gasthus med fyra rum och gemensam toalett, vad mer kan man begara for drygt 150 kronor?

Min mobil ar numera i tva delar och jag vagar inte riktigt rora den eftersom en elektrisk stot in i en saker dod kanns for ootrolig (jo, det ska vara tva o).

Igar var det aventyr som stod pa schemat, mitt i all sjukdom. En Gecko rusade(!) in i rummet och Axel fick bevisa sin manlighet och rusa efter. Jakten gick in i badrummet dar Axel lyckades fa in ett slag vilket resulterade i att Geckon tappade svansen som sen lag och sprattlade pa golvet tills den hamnade tillsammans med kloakrattorna. Geckon stannade kvar en stund till, men tog sen ytterdorren ut. Aventyr!

Nu ska jag hoppa runt rummet lite och jubla over vad som vantar mig i host.
Hurra for mig!
Studenten.


Kommentarer
Postat av: Elli

Halmstad.....utanför tullarna va?

2010-07-13 @ 08:50:26
Postat av: Pappacalle

Grattis till Halmstad o Geckosegern!

Life is now

2010-07-13 @ 10:02:14
Postat av: Linn

Elli: Det hoppas jag inte. Da har jag ju blivit lurad!



Calle: Tack!!

2010-07-13 @ 10:17:45
Postat av: Ma

Rädd för geckosar?! Tur att du A

2010-07-15 @ 11:04:36
Postat av: Ma

GRATTIS!!!!!!!!!!



Rädd för Geckosar? Tur att du Axel är en modig man!

2010-07-15 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0