Tjipp och valkomna till haj(k)

Vi sitter pa ett internetcafe i hamnen och ska snart lamna Koh Phangan for att styra kosan mot Koh Tao.

Pappa och Leo kom till Koh Tao imorse och haller pa att reka hotell i skrivandets stund (tror jag), sa att vi slipper jobba sa mycket nar vi kommer fram. Leo ska aven ta dykcert., sa vi far val se om vi ocksa lockas in i fallan, eller for att vara realistiska kanske vi ska byta ut vi mot Axel eftersom min hajfobi inte tillater aktiviteter som innehaller tuber och hajvanliga djup.

Livet pa nasta o lar inte skilja sig sa mycket fran hur vi har haft det de senaste dagarna, dock tankte vi addera en snorkling eller tva...

Nu tanker jag sluta skriva eftersom det inte ar sa mycket annat an ordbajs som kommer ur mina fingrar just nu och sist jag kollade sa var ordbajseri inte nagot som man kan kalla for det nya svarta, eller nagot annat talesatt som tyder pa att det ar inne.  

Ordprutt och hej.
Kraken.

PS. Tigerhajar kan simma pa en metersdjup och de ater(!) manniskor. Inte bara smakar och sen sticker darifran som vithajar, utan de njuter av smaken av manniskokott och allt annat som finns innanfor var tunna hud.

Kommentarer
Postat av: Elli

hohoho! jag o felli dricker vin på balkongen (o bubbel) har kommit fram till flera mycket bra saker...1. Axl-du måste klippa dig! 2. man kan inte bo utanför tullarna..ens i Thailand...3. Män e svin..men man kan lura dem..4. Hår på armarna är en smaksak..

pusspuss nu kryper vi ner!

2010-07-03 @ 00:32:20
Postat av: Linn

Sjalva dricker vi fruktdrinkar pa stranden i solnedgangen.



Det skulle faktiskt vara ganska spannande att se hur han skulle se ut, fast jag skulle sakna toffsen(!).



Pusspuss

2010-07-04 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0