Hej Koh Phangan! Hej svett och bostadsloshet!

Nu ar vi pa Koh Phangan. Vi kom precis hit med bat och ska nu kolla efter nagonstans att bo, men jag fuskar lite och passar pa att blogga ocksa.

Efter manga om och men hittade vi tillslut tillbaka igar. Och efter en natts somn och annu mer om och men lyckades vi checka ut en dag tidigare an tankt och(!) fa pengarna tillbaka for den sista och oboende natten. Sa nu, efter en halvtimme lang svettigt batresa, ar vi framme. Dock utan bostad an sa lange.

Nu ska jag aterga till hotelletandet innan Axel marker mitt fusk. Inte for att han ska saga nagot som sjalv sitter inne pa fejjan och svarar pa sina tusen grattisinlagg, men i alla fall.

Fred ut!
Svettloken Ake.



Kommentarer
Postat av: callepappa

Även om vi grattade Er i förskott här i Singapore så kommer här ett till Er båda i efteskott också. GRATTIS! Nu har Ni blivit myndiga på riktigt, det var väl därför Ni klarade Er så bra i klockaffären!

Nu när jag lärt mig att komma in på bloggen, så är det kul att läsa vad Ni gör. Kul att Ni tar för Er, verkar som Ni provat de flesta massageformer som finns redan. Hoppas fiskarna blev mätta.

Sling från Singapore

2010-06-29 @ 12:06:22
Postat av: Axel

Tack pappi! Grattis till att du hittat hit!

2010-06-29 @ 13:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0