Hej Phuket! Hej Ping Pong Show!

Nu har vi lamnat tryggheten hos Ingrid och Calle bakom oss och rort oss vidare till Phuket dar vi kommer att stanna under fyra natter. Hotellet vi bor pa, har i Patong, tavlar om titeln "Varldens Hardaste Sangar" och har god chans att vinna. Dock ar det billigt som tusan och ligger centralt, med fem minuter till stranden och tretton sekunder fran stadslivet. Plus att vi har pool pa taket(!).

Dagen har mest gatt at till att resa, men ett och annat par skor har vi hunnit med att kopa och en och annan ol har val fatt kanna varmen i vara magar.

Forsaljare: Look! You want watch?
Axel: Do you have Rolex, Hublot or Omega?
Forsaljare: Yes, yes, come with me, I show you!
Forsaljare: Tar med oss genom en lonndorr in i ett klaustrofobiskt rum med tva vaggar fulla med forfalskade klockor, dar tva vita tjocka gubbar redan blivit inlurade.
Vi: Var sista stund ar kommen, har kommer vi att lamnas att do av syrebrist.
Pa nagot satt lyckas jag tillslut ta mig ut, med livet i behall. Val ute far jag sitta med en indisk/australiensk kvinna och titta pa bilder av lik fran tsunamin for att distrahera dem sa att Axel ocksa kan ta sig ut.
Vi: Andas ut.

Idag har vi lart oss att mycket kan handa nar man ar ute i stora vida varlden.
Tjipp.
The Survivor.

Kommentarer
Postat av: Torvald

Vicken tur för oss att ni kom ut..Vi längtar efter er.

Nu har sommaren äntligen kommit hit...skönt

Axel finns publicerad på www.lovestockholm2010.se

hemsida under pressbilder(med namn) samt under bloggen. Och du Linn finns med på en mängd bilder...men du ser inte riktigt dig lik ut....

2010-06-22 @ 17:30:51
Postat av: Linn & Axel

Kul! Det ska vi kolla pa!!

2010-06-23 @ 07:54:50
Postat av: pappa

Grattis älsklingslinn!!

2010-06-24 @ 12:13:24
Postat av: Linn

Tack alsklingspappa!!

2010-06-24 @ 13:20:39
Postat av: Karro

Grattis grattis grattis min favvo Linn!!! Hoppas du har det bra och att du inte solar så du är brunare än mig när du kommer hem för då blir jag sur! Sen har jag en present väntades på dig när du kommer hem:)

PÖZZ och hälsa axel

2010-06-25 @ 00:02:00
Postat av: Anonym

Tack sa mycket basta Karro! Jag vet inte hur brun du ar, men om du ska sla mig pa den roda skalan far du nog ligga i lite...



PUSS!

Han halsar tillbaka :)

2010-06-25 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0