Hej Singapore! Hej toastskagen och sill!

Efter att ha sovit pa Axels axel i atta timmar och atit en pannkaka med applen i sa landade vi i Singapore, jag mer utvilad an han.

Val framme var det bara att kasta av sig kladerna och hoppa i poolen. For att tva timmar senare finna oss sjalva pa en svensk midsommarbuffet pa Raffles hotel. Vada aka till Asien for den goda maten? Efter det sa dackade i sangen Axel och jag hakade pa.

Morgonen kom och morgonen gick, formiddagen kom och formiddagen gick, lunchen kom och jag vaknade. Dagen har spenderats vid poolen och nu ska vi vidare pa nya aventyr i staden.

Happ, som min fd chef skullle ha sagt!

Visste ni forresten att Singapore har 4.9 miljoner invanare pa 692 km²? Det ar inte sa illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0