Inatt dromde jag om vithajar

Likt ett duntacke ligger molnen pa himlen. Idag ar en sadan dag da vadret inte tillater... Sa vi har sovit i 14 timmar istallet och laddar nu for att gora staden osaker igen.

Igar eftermiddag brottades vi med sma asiater pa stan men kom inte hem med nagot annat an tre armband, ett par espadrilles, ett balsam och sex munkar. Senare pa kvallen, efter att Calle och Axel spelat tennis, at vi middag pa en indisk restaurant som hette Jimys Curry. Grymt god mat som serverades pa bananblad.

Tyvarr har jag en pojkvan som ar lika glomsk som en guldfisk sa kameran har stannat hemma hittills (det ar alltsa absolut inte mitt fel trots att det ar min kamera det handlar om), darfor kan jag inte visa er vad vi roat oss med.

Val mott,
Blekfet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0