Lordagen den 19 juni, en san dag som man om tjugo ar ska minnas vad man gjorde

Idag gifter sig Viktoria och Daniel och jag kunde inte vara gladare over att sitta i over trettio graders varme vid en pool i Singapore istallet for att trangas i ett kaotiskt och kallt Stockholm.

Igar var vadret som sagt at det samre hallet, men fortfarande varmt. Vi fortsatte var brottningsmatch med asiaterna och jag pekade pa en miljon saker som jag onskar mig i fodelsedagspresent. Jag fick inget, tror jag... Vi at frukost/lunch vid tre pa donken och forsatte till Ben & Jerrys. Varat mal ar att bli de forsta nagonsin som gar upp(!) i vikt under en asiensemester.

Idag lag vi nere vid poolen tills Axel blev rastlos (dvs efter tva timmar) da vi forflyttade oss till ett kopcentrum i narheten och satte oss pa Starbucks.

Nu ar vi tillbaka i lagenheten for ett kort vatskestopp. Snart ska vi vidare pa en fotoutstallning signerad Mattias Klum.

Hepare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0