Och 1 och 2, kom igen jucka med rumpan!

Axel har grymt pigment och det har inte jag. Darfor har jag kopt hudkram med whiteningeffekt, som ar valdigt poppis bland asiater, som jag sedan hallt over i en vanlig kramflaska och nu lurar pa Axel dagligen. Allt ar tillatet i kampen om den mesta semesterbrannan.

Igar efter Klum-utstallningen for vi till Chinatown dar vi at middag och tittade pa ihopbundna krabbor i burar. Det ar sant man gor i Chinatown.

Idag har jag och Ingrid varit pa pedikyr, fikat och spatserat runt, runt i en bokhandel i jakt pa en karta over Thailand, utan framgang kanske ska tillaggas. Under tiden, och aven i skrivandets stund, svettas Axel och Calle pa en golfbana pa Santosa. Ikvall ska vi bli bjudna pa fodelsedagsmiddag pa ett hotell nagonstans i Singapore, trots att det ar hela fyra dagar kvar tills jag fyller ar och en mindre evighet tills Paxel drar pa sig en till arsring (typ sju dagar). Kan bli kul!

Nu ska jag aterga till att spegla mig i mina spegelblanka tanaglar.
Adjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0