Tva dagar och en fodelsedag senare...

...och vad vi har hunnit med!

I onsdags eftermiddag bestamde sig solen for att vi har fatt lida nog av allt regn och gjorde sig sedd. Vi lag pa taket ett par timmar och solade och badade. Pa kvallen gick vi pa bio och sag Killers, med Demi Moores lammkott i huvudrollen.

Och pa tal om lammkott sa var det precis vad min kara pojkvan blidde igar. Jag fyllde 21 och han stannar kvar pa 20 (om sa bara for tva dagar till, men i alla fall).
Pa morgonen blev jag uppvaktad med sang, paket och donuts. Sen sprang Axel ivag till Subway och kopte frukost innan vi begav oss ner till stranden for att bli av med sommarens bada-i-havet-oskuld. Vid lunch oppnade sig himlen och vi tittade pa inifran en pizzeria. Tva timmar tog det, sen var himlen klarbla igen. Vi fanns oss sjalva pa taket med hog musik och en superb bok.* Nar kvallen nalkades var det Thaimassage som stod pa schemat och sen vidare pa middag. Jag at varldens godaste fodelsedagsglass innan vi ater befann oss i biosalongens morker dar A-Team visades.
Kort och gott: toppenbra fodelsedag.

Idag har vi varit pa en battur runt Phi Phi Islands oar. Snorkling, apor och tjocka indier, det kan inte bli mer semester an det. Jo forresten, vi brande oss ocksa. Fint ska det va!

Nu ska vi ga pa sunburnmassage och lindra var sveda.

Tchau!
Kraftan (i alla dess definitioner).


*Nej, Axel laste inte, men det kandes for sjalvklart for att tillagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0