Hant Bild Extra






Klicka pa bilden for att se den storre.

Bild 1: Hej-vi-ar-turister-framfor-Singapores-landmark.
Bild 2: Jag stjal is fran frysen efter att ha badat.
Bild 3: Axel ater (mindre viktig information: i Chinatown).
Bild 4: Axel, Ingrid och Calle.
Bild 5: Axel, som ar glad over:
A. att han precis insett att han kommer att fa spendera en hel manad till med mig, bara mig.
B. att han snart ar hemma och fa byta ut den, stundvis, olidliga varmen mot AC.
C. att han ser en kamera.
Bild 6: Min ol.

Det ar fler bilder pa Axel eftersom det ar jag som fotar for det mesta, hor och hapna.


Kommentarer
Postat av: Ma

Svar: A

:-)

2010-06-20 @ 17:02:31
Postat av: Linn

RATT!! Inte "ratt" som i den som sitter i bilen utan "ratt" i du hade inte fel.



PUSS

2010-06-21 @ 05:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0